Volante Pliante Postere

Prin volante (flyere) intelegem de multa vreme principalul mod de introducere pe piață a unei afaceri sau a unui eveniment - și pe bună dreptate. Sunt esențiale pentru promovarea de evenimente, in marketing concentrat pe anumite zone, pentru deschideri de magazine și multe altele. Volantele sunt relativ usor de executat, si au un impact puternic dat fiind costul redus de productie si impactul mare pe care il au asupra clientelei.

Pliantele sunt tot o varianta mai ieftina de publicitate adresata publicului larg, mai elaborata decat volantele - ele continand o cantitate mai mare de informatie si un mod mai placut ochiului in expunerea acesteia, la aceasta contribuind si modurile de pliere alese. Atat pliantele cat si volantele au ca scop accesul la un numar cat mai mare de posibili clienti, persoane interesate in serviciile, oportunitatile sau marfa prezentata.

In conceptia grafica a unor pliante sau volante un grafician trebuie sa respecte cateva caracteristici - un titlu sugestiv care va determina dacă restul informatiei. devine citita sau nu, o simbolistica buna care sa confere intelegerea mesajului-cheie dintr-o privire, indemnuri catre clienti  in privinta unui mod de acțiune și a unei cai de urmat, o eventuala oferta specială sau de reducere care sa atraga atentia si nu in ultimul rand o buna cunoastere si intelegere a publicului tinta.

Posterele sunt varianta fixa a acestui tip de promovare. Relativ usor de realizat, ele sunt niste mijloace fixe de atragere a atentiei unui public mobil, care se afla intr-o oarecare stare de miscare. Informatia prin postere (afise) este transmisa ca si in cazul unei volante, fiind necesar un timp scurt de captare a atentiei si de intelegere a informatiei prezentate.

In general posterele sunt tiparite pe o singura fata, doar in cazul posterelor lipite pe geamuri, cu vizibilitate in ambele parti justificandu-se o tiparire fata-verso.

Mai jos sunt cateva exemple de lucrari - volante, pliante si postere - realizate de mine.